z radością informujemy, że od 2 września 2025 r. wprowadzamy nowy system zamawiania posiłków : Zamów Posiłek.
Rejestracja już trwa!
Po zarejestrowaniu dziecka, dokonaniu płatności oraz złożenia zamówienia na posiłki, uczeń będzie mógł odebrać w administracji szkoły specjalny brelok. Brelok ten będzie uprawniał do wejścia na stołówkę i korzystania z zamówionych posiłków. Prosimy o jego odbiór przed pierwszym dniem korzystania z posiłków.
Jak się zarejestrować?
Wejdź na stronę:
https://aplikacja.zamowposilek.pl/users/sign_up
Zasady płatności za posiłki:
- System wymaga przedpłaty – aby zamówić posiłki, najpierw należy wpłacić zaliczkę.
- Gdy na jednym koncie znajduje się więcej niż jedno dziecko, należy dokonać osobnych wpłat dla każdego z nich.
- Po zaksięgowaniu wpłaty możesz złożyć zamówienie, czyli wybrać zestawy na wybrane dni.
- Uwaga! Sama wpłata nie oznacza zamówienia – pamiętaj o wyborze zestawów!
- W aplikacji, przy płatności online, pobierana jest przez system opłata manipulacyjna w wysokości 2,70 zł – jest to opłata, na którą szkoła nie ma wpływu.
W celu uniknięcia tej opłaty istnieje możliwość dokonania przelewu tradycyjnego.
Przypominamy jednak, że przelew tradycyjny księgowany jest do 3 dni roboczych – dlatego, jeśli zostanie wykonany zbyt późno, może wystąpić ryzyko braku możliwości zakupu posiłku.
Zasady zamawiania i anulowania:
- Zamów posiłki na miesiąc WRZESIEŃ -zamówienia i płatność należy zrealizować do 10 września do godziny 23:59. Po tym terminie zamawianie posiłków na wrzesień zostaje zablokowane.
- Zamów posiłki na kolejny miesiąc do 25 dnia miesiąca do godziny 23:59. Przykład: zamówienie i płatność za miesiąc październik należy zrealizować do 25 września do godziny 23:59. Po tym terminie zamawianie na dany miesiąc zostaje zablokowane.
- Anuluj posiłki do godziny 11:00 dzień przed wydaniem posiłku.
Aplikacja mobilna:
Polecamy korzystanie z naszej aplikacji jeszcze wygodniej:
- W telefonach Android wejdź do Sklepu Play, a w iPhone’ach do App Store.
- Wyszukaj „Zamowposilek.pl” i zainstaluj aplikację.
- Zaloguj się, używając e-maila i hasła podanego podczas rejestracji.
QR kod dla Android

QR kod dla iPhone

Pomoc i kontakt:
W przypadku problemów:
- Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta na bok@zamowposilek.pl
- Skorzystaj z instrukcji, którą znajdziesz w aplikacji w Pomocy.
- Lub napisz do nas dzięki opcji Wyślij wiadomość.
Pytania dotyczące jadłospisu i diet prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę Pomoc.
Jednocześnie informujemy, że mogą się Państwo skontaktować się z pracownikiem LOMS:
adres mailowy obiady@loms.poznan.pl lub 61 663-98-00 wew. 14.